On step at the time

Jag ska försöka filma lägenheten så att mamma kan få se den så kallat färdigmöblerad.

Jag söker en hel del jobb också.
Det är inte lätt att hitta något som passar. Jag har sökt som Eventpersonal vilket jag vet att jag skulle passa ypperligt till. Det jag har emot mig, när folk inte känner mig, är väl kanske min vikt som just nu har spårat ur totalt. Jag tror att folk kanske tänker att jag är lat eller handlingsförlamad. Mene.. Det är jag inte! :D Jag är helt fantastisk och är bara inte interesserad av sport! Däremot har jag jag fatta tyckte för Step up och styrketräning. Jag har inga cash att skaffa gymkort för, men NÄR jag har det, är det bland det första jag gör.

Tillbaka till att jag faktiskt är fantastisk.
Ja är rolig, serviceminded, arbetsvillig,Öppen, kreativ, innovativ, energisk, Kompentent, Kvicktänkt, Lojal, Lättsam, Motiverad, mångsidig, pålitlig, självständig, social, stark.
Feel free to name something im great at.. haha!

Ja, med det här, vill jag kanske säga att jag är faktiskt en riktigt bra tjej som är kompetent till de flesta yrken som inte innefattar en enorm yrkeskompetens.


Tillbaka till lägenheten. Jag har filmat vardagsrummet. Det blev tre varv. Sen ska jag bara filma köket och sovrummet. Hallen ska uppdateras nu den 5 oktober med pengar vi inte har. aja, jag lägger nog upp filmerna här sen. så håll utkik. :D

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0