Godmorgon, morgontrötta!

Idag ser det ut att bli en kall och solig dag. En underbar höstdag med andra ord. Jag är ju farmville beroende som några vet och jag har redan varit inne och kikat på min lilla farm som min underbara pojkvän idag kommer att skörda när det är dags. eftersom jag inte är hemma.

Idag ska jag fika på en eventuell arbetsplats. Förhoppningsvis blir det en anställning där senare och då är det jag som bjuder på fika.

Det vore underbart att ha jobb. Behöva gå upp och vakna med The voice på kanal 5. Det är skönt att gå och skratta och höra alla deras ämnen. Ända programmet på radio som faktiskt intresserar mig.

Får uppdatera hur det gick på fikan sen. Nu måste jag fixa mig. Ska faktiskt gå om 40 minuter.


Puss och Kram Frida

Kommentarer
Postat av: berra

åh men det låter ju kanoners=) hur gick det?!! daniella kommer hem på permission i helgen... på lördag ska jag träffa henne, då kanske det inte är nån ide att jag kmr ? elle? men om två helger skulle de funka för mig, helgen efter halloween =)

2009-10-20 @ 20:07:42
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0