Tisdag - Folkes dag

Idag var jag och körde halkan. Bara några tussenlappar ifrån körkortet nu. Äntligen! Dessutom klarar jag mig utmärkt utan en massa lektioner på körskolan. Jävla bluff det där med körskolor. Man behöver faktiskt inte köra så mycket för att kunna ta körkort. Hantera bilen är ju ett måste. Regler är ett måste. Sen finns det några fler saker man MÅSTE kunna innan man ger sig inför uppkörning. Men man behöver verkligen inte gå igenom en körskolas alla 50 lektioner. Usch.

Imorn ska jag gå tillbaka till en butik och lämna in mitt cv. Hade jag tänkt. Det är en klädaffär och jag tror att jag skulle trivas där. Ibland dyker såna där intressanta jobb upp som man bara får pirr i magen av att ansöka. :D

Jag ska också på ett handledarmöte på Arbetsförmedlingen imorgon. Jag ser fram emot att få möta denna mystiska figur som lurar där nere på AMS.



GRATTIS SARA OCH MARTIN!
Sara Dahlberg fick idag en liten pojke som heter Folke.

Super sött!

Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis till Sara! :D

Håller tummarna för att du ska få jobbet!



Puss

2009-11-07 @ 00:52:13
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: sara

tack så mycket ! sitter i soffan men honom sovandes här på magen. känns så skönt att allt gick bra! vi får ta en fika nån dag när jag hunnit repa mej lite :)

2009-11-08 @ 15:47:34
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0