Usch för "minigris-trend"

Jag är ingen superduper djurvän och jag är inte alls så insatt i vad som händer med alla världens djur.
Men att köpa ett djur p.g.a av en trend är nog det värsta jag har hört. Jag drog inte direkt på läpparna när trenden att ha en chihuahua kom. De är jättesöta och säkert ett bra litet husdjur om man verkligen VERKLIGEN vill ha en liten hund. Men att ha en minigris i väskan, det lät ännu mer fel.


Jag tänker inte skaffa en minigris och tvinga ner den i väskan och gå omkring på stans gator med den. Ska man ha gris ska man bo på landet, med frisk luft och vackra skogar.

JAG TYCKER inte alls om den här idén.

Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Jag tycker som du! LÅT GRISEN VA HEMMA I SVINSTIAN FFS!

2009-10-12 @ 22:56:49
URL: http://dihfm.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0