Jävla Tjat

Jag satt till klockan 03.00 i natt och fixade med min blogg för att nu i morse inse att bloggen hade sparat nån jävla temabloggsdesign. Jäklar vad arg jag var. Nu har jag fixat den igen men jag var INTE glad!
Eftersom det tar ett tag för blogg.se att uppdatera min blogg så att ni andra ser den, så kika förbi senare igen eller imorn.


Jag är riktigt taskigt dålig på att hålla bloggen uppdaterad. Men jag följer inte twilight och jag skriver inte en massa grejer om de senaste läppglanset m.m. Jag skriver ju bara om min vardag och det händer inte mycket där. Igår var jag och Fredrik i kulturhuset och kikade på Pixie som spelade så grymt bra. Där inne luktade det svett och gammal morfar. Inte riktigt min grej att sitta och vara spyfärdig hela tiden men annars var det ett riktgit grymt ställe.


Vi har kommit in i lägenheten riktgit bra nu. Fredrik tjatar om att vi ska städa varje dag 24/7. INTE KUUUL. Hålla irodning javisst, men det känns som att bo med sin morsa.

-Det är din tur at diska, diska NUU! Har du inte gjort NÅTT under de tio minuterna jag var borta???!!! SLUUUTA TJATA!!!

gaaaah, men han har ju rätt. jag blir ju av med disken om jag gör den direkt . så nu sitter han och tjatar om att jag ska skriva klart bloggen. JÄVLA TJAT tycker jag!

MEN NU ÄR JAG FÄRDIG. Så nu ska jag diska.


Ska försöka uppdatera mer.. puss ciao

Kommentarer
Postat av: Moa

Äntligen en uppdatering! Mera sånt! :)

2009-09-21 @ 22:02:28
URL: http://themiiuua.blogg.se/
Postat av: Moa

Jävligt snygg blogg, stumpan! :D

2009-09-22 @ 20:31:01
URL: http://themiiuua.blogg.se/
Postat av: berra

HAHAHAHHAHAHA det är nog tur att du har fredrik ändå ;)

2009-09-23 @ 13:51:57
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0