Luta Krika! aka Sluta Skrika

Jag fortsätter lite på samma spår som förra inlägget. Jävla tjat. Frida torka där, frida ta bort det, frida LUTA KRIKA! Hahaha det är riktigt kul ibland tror jag att jag undermedvetet gör saker eller rättare sagt inte gör saker för att gör fredrik avsiktligt irreterad och sur. Det är ju lite upphetsande hahahaha!

Strunt samma. Jag trodde att jag skulle köpa svart sprayfärg idag. Så att vi kunde spraya den fula elefanten vi har i vardagsrummets fönster. Jag trodde också att jag skulle fixa lite mer saker tils inflyttningisfesten. MENE det blir nog bra.

Jag tänkte köpa en jeanskjol idag men fredrik tyckte inte jag såg bra ut i den. Jag tyckte jag blev väldigt fin i den. Det passade väldigt bra till kläderna jag hade på mig i alla fall. MEN det tyckte inte han. Vi har absolut inte samma smak.. ^^ haha. Tur att jag älskarn ändå då.

Nehe. Jag orkar inte mer nu. Jag tänkte kanske se vad man kan hitta för roliga saker tills inflyttningsfesten. Lite saker som "piffar/piggar" upp stämningen. YEEEES SIR.

Sökte jobb igår. 2 st. På Fräcka Fröken vid Linden och Yakobs ram & Reklam. Kändes helt rätt!


Denna bild blev skickad till mina ansökningar. De ljuger la inte såå mycket?


Jag hoppas ni haft en go dag. Det har i alla fall jag.


Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0