Glad Påsk eller kanske Glad Lördag

Igår lagade jag Janssons frestelse och så åt vi påskmat hos Cornelia och Gabriel. Deras lägenhet börjar bli riktigt snygg! Det är väl småsaker som behövs men det kommer automatsikt att fixa sig. I går åkte vi och köpte ljus till deras vardagsrum vilket gjorde det mysigare än mysigast!!!

Idag åt vi jansson igen med lite köttbullar, ägghalvor och sill. Så himla gott!




Det jag ville berätta var att nu ÄNTLIGEN har vi satt upp de nya gardinerna MEN jag behöver köpa såna där skenor man hänger på gardinstången!

För att gardinen inte går att hänga där jag vill ha den på stången. Den är antingen utanför fönstret eller allt för långt innanför. SÅ gardinskenan löser mitt problem och då kan jag hänga den mittimellan!


Så här ser det ut hittills i alla fall.



Om nån timme ska vi till Cornelia och Gabbe för lite öl och cider drickande för att liksom viga in lägenheten kan man säga. Så nu måste jag fixa mig lite. Så att jag nte ser ut som gårdsplanen själv.

Over and Out!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0