inget solsken efter regn än så länge

Ja, jag har väl varit deppig och allmänt de senaste sju dagarna. Någon gång vänder väl vinden. Jag kan ju vända på den själv men jag har inte riktigt kraft till det än.
Jag kan ju säga det att jag helst vill undvika att festa och gå på ståhej just nu. Men det låter så himla fånigt när jag tackar nej till saker för att jag VERKLIGEN INTE känner för de. Det är en dålig ursäkt. Men ni som läser det här kan väl försöka att ta mina nej tack på det vänligaste viset ni kan utan att fråga varför.. för jag har inget bra svar till varför jag är anti just nu.
Jag ska försöka hinna med en massa saker nu känns det som och när det bara är halvhjärtat så känner jag mig lite falsk. Jag vill gärna att alla ska ha kul och att alla ska veta att jag bryr mig men JAG vill inte vara med just nu.
Som min kompis Marie brukade säga till sin mamma när hon inte ville leka mer eller inte leka alls.. -Mamma, jag får väl INTE leka lite längre?

Kommentarer
Postat av: berra:)

frida... jag saknar dig mer än nånsin just idag. har varit så himla nere nu.. ser att det inte går som du vill just nu. hör av dig när du har tid och allt det där... jag finns här borta.. du känns så långt borta från mig.. Puss, jag älskar dig.

2010-04-26 @ 20:48:30
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0