Händelserik Tisdag!

Jaha. Tisdagen var ju väldigt händelserik. Jag lagade inte ens mat till fredrik kom jag på nu. Han har ingen matlåda tills imorn. Fan. Får nog ställa mig och laga nått nu. Klockan 00.44.

Ah, händelserik var det. Jag gick upp, tiden flög förbi och jag minns inte om jag gjorde något alls. Fredrik kom hem och vi drack kaffe och åt varsin semla. Sen.. skulle vi se Grey's Anatomy men det gick inte. Sen vart det läggdags. Underbar dag.


Imorn i alla fall ska jag träffa Tove! Det känns underbart. Jag blir glad med henne och jag kan inte låta bli att hela tiden säga: vad glad jag är att du är här... Vad jag tycker om dig osv. Tror hon har fattat det vid dethär laget. Men nu är hon ju SÄKER och jag är säker på att hon är säker å. :P


På Torsdag kommer Moa och Robin hit. Det var jättelänge sen och jag vet inte, men jag vill hitta på nått skoj! Det är svårt att vara fattig och ha fantasi. Så fort man har lite cash har man fler valmöjligheter men väljer oftast att ta den enkla vägen ändå. utan pengar känns den enkla vägen tråkig. ag har en dag att fundera på hur jag skulle kunna spexa till kvällen. Så Watch out!


Okej. Jag ska laga mat och sen lägga mig. Vill vakna skapligt och känna mig lite mer nyttig imorn.






Bilder från en picknick Sommaren 09
Jag, Tove, Fredrik & Krippe





Jag längtar efter solen så att man kan ta på sig solglasögon igen. Eller när man kan gå barfota på gräset. Eller bara ha en lättare jacka på sig. Eller använda ballerinaskor.




Kommentarer
Postat av: Moa

Härliga bilder! :D Vad ska du "spexa" till med på torsdag då? :D

2010-02-17 @ 23:08:07
URL: http://themiiuua.blogg.se/
Postat av: tove

åh jag vet att du gillar mig! jag gillar dig med! och jag gillar sommaren :) (va kort mitt hår var där!)

2010-02-21 @ 19:32:52

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0