Min omväxlande Måndag

Idag åkte jag med Cornelia i bilen för första gången. Hon körde jätte bra trots alla gupp och gropar av all snö. Vi åkte till studiefrämjandet där hon lämnade eller hämtade något och sedan till försäkringskassan där hon lämnade ett papper. Seeeen åkte vi hem hit och pratade en massa om företaget och gjorde upp lite skisser. Seeeeen kom Gabriel och vi åkte till Ljura och köpte specialmat till Betty, Cornelia och Gabriels hund. Seeeeen åkte vi och hämtade Fredrik på hans jobb och sen åkte vi till Willys och handlade för en massa pengar så nu är kylen FULL igen! Underbart, jag VILL till och med laga mat imorn för att jag vet att jag inte behöver springa bort till coop och köpa nått för att kunna laga mat.
Ja, så där har ni det. Min dag. En bra dag. Jag gick upp tidigt till exempel.

Kommentarer
Postat av: sara

mycket bilåkande blev det! vill höra om företagsideN! ska in och klippa mig på måndag..kanske kan ses då?

2010-02-24 @ 18:49:25
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0