Skön fredagskväll

Idag har jag varit flitig tycker jag själv. Jag har diskat och dammsugat. Bjudit på kaffe till kaffesugna Gabriel och Cornelia. Tove fick dricka saft. Sen färgade vi håret på Cornelia, hon blev självklart kanon i håret. Sen åkte jag, gabriel, tove och hämtade fredrik på hans jobb för att sedan systemshoppa. Det vart två Cubes, två jordgubbscider och godast av allt Likör43 till Rosapantern-drinkarna! Imorn är det en liten Carl Malmstens Reunion hos två av våra lärare villket vi ser fram emot. Tagg tagga taggad!


Sa jag att jag har klippt mig? Klippt mig själv. Så om du ser mitt hår och det är lite snett och vinnt eller kort och långt, så ha överseende med det. Jag är ju inte frisör MEN jag gjorde fan bättre ifrån mig än vad en feg frisör hade gjort. 

Jag köpte ett par solgalsögon igår! Förra året ville jag ha ett par som fanns på Gina Tricot med nitar på men de fanns inte i butik i varken Jönköping eller Norrköping och när jag tänkte beställa dom på internet var dom slut. Så i år tänkte jag att jag ska köpa ett par direkt när jag hittar ett par. TROTS det vågade jag inte köpa ett par helsvarta på Gina när jag såg dom utan gick tillbaka dagen efter DÅ ALLA SVARTA VAR SLUT! Så det blev förra årets modell med nitar. Check this out ..

DÅLIGT, jag har ett par såna där fast svarta. Men på Ginatricot.se när man valde svart var det ASFULA små glitter atteraljer i stället för nitar. BUUU! Men visst är dom läckra.

Jaja, nog om det. Imorn är det fest. Och det börjar redan vid fem. Så, fixning av håret och grejer måste ske i tid. Puss o Kram Sov gott!

 

 


Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0