Spotify

BRICK BY BORING BRICK

Inte min musikstil ALLS! Men jag kan inte sluta lyssna på den den rödblonda Hayley Williams i bandet Paramore. Deras musikstil beskrivs som emo-pop och anthemic Rock, vad det nu innebär? Kollar vi läget på Spotify så är liknande artister Fall Out Boys, Avril Lavigne och My Chemical Romance.
Jag gillar ju vissa låtar med Fall Out Boys om jag minns rätt. Kikar vidare på Spotify, musikens bibel.
America's SweetHearts. Den gillar jag. Okej okej, I dont Care är också bra. Men sen tar det stopp.
Jag älskar House. Jag älskar R'n'b. Jag älskar Club.

Jag älskar David Guetta, Benny Benassi, Beyoncé, Pitbull, Lady gaga m.fl.

HAR DU NÅGRA FÖRSLAG PÅ BRA MUSIK? FEST MUSIK?

Kommentarer
Postat av: berra

den va bra faktiskt. ooo jaa. spotify e fan musikens bibel<3

2010-02-13 @ 09:59:31
URL: http://berralantz.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0