Alla Hjärtans Dag

Några skrev på Facebook att det är tofflarnas dag och att det är bullshit eftersom dagen är påhittad av företag som vill tjäna pengar på ännu en högtid.

Mitt svar på det är att den som sa att det var tofflarnas dag har ingen kärlek i sitt liv och om den har det är dum nog att inte passa på att visa lite extra kärlek. Och So what om det är ett påhitt på Alla hjärtans dag. Ska du sluta ge julklappar till nära och kära på julen också? För det är den största högtiden som exploateras mest av alla. Affärer tjänar så grymt bra med pengar på jul att man är dum om man tror annat.

Med detta vill jag väl egentligen säga att även om det är en påhittad dag, ta vara på den och uttnyttja den till fullo. För oavsett vad som händer så uppskattar den du gör något för din insats på att visa sooome love.  





Hoppas alla haft en go dag. Det har jag och Fred haft. Vi har möblerat om i vardagsrummet och för er som inte varit där kan du se de här underbara bilderna  som jag gjort i paint. FÖRE och EFTER... Det ger en wow känsla eller hur.. hahaha!

Jag och fredrik är väl kända/ökända för våra gröna soffor. Det är så fula att man måste älska dom.

Så småningom ska sofforna bytas ut mot något mycket snyggare. Men det kan bara tid och pengar avgöra.


Nu är det läggdags. Imorgon är en ny dag och jag har Möte med Nyföretagarcentrum. Hejja Mig!















Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0