Anna var på besök med Maximilian

Det här är Maximilian. Han föddes klockan kvart över 11 den 25:e December 2009.
Han har två stolta föräldrar som heter Anna Franzén och Martin Andersson.






Här är mamma Anna och Maxi.



Han är väldigt lugn och skriker ingenting än. Han har börjat gnälla lite.
Ni skulle ha sett när Anna, som om hon gjort det i evigheter, smidigt vänder upp och ner och sätter honom fram och tillbaka på sin arm. Jag trodde hon trollade men honom men det gjorde hon inte. Svaret jag fick var: jag har lärt mig att han inte går sönder när jag tar i honom.



Världens snällaste och underbaraste Mamma Anna.

Kommentarer
Postat av: sara

oh va skoj! (Folke har en likadan bady som Maxi) Vad fina dom är! Känner knappt igen anna! Jätte tunn i ansiktet liksoM! Vi får ses nån dag alla tre:)

2010-02-19 @ 15:21:47
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: berrburr

herregud. det e helt sjukt att se såhär. vad fina dom är tillsammans=) hälsa från mig om du minns det=) saknar dig dessutom. puss

2010-02-23 @ 09:18:19

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0