Mera färg!

Gissa om det känns underbart just nu!
Saker börjar kännas bättre och bättre. Jag skriver och skriver och huvudet vilar inte för fem öre. Inte ens på natten. Inatt drömde jag nämligen om mitt ultimata företag. Jag ser allt framför mig. Jag ser design och stil, förvaringslösningar, diskmaskiner och kylskåp. Jag tror jag drömde en hel del eftersom saker börjar lossna för mig nu. 
Jag börjar få ihop en budgetplan. Den är inte billig det kan jag inte påstå men den är Smart! Jag har även kontakta Nyföretagarcentrum i Norrköping och väntar nu på svar. Jag behöver hjälp med det mesta fast jag behöver nog mest någon att bolla ideer med och få bekräftelse på att det man gör är rätt.

För att komma till punkten MERA FÄRG! Jag ringde min hyresvärd i dag och frågade om jag fick måla en fondvägg i köket vilket jag fick! Samtalet från min sida gick i någon stil med: -Hej det är Frida på Askebygatan. JO, vi hade ju tänkt bo kvar här ett tag och jag undrar om vi får måla en fondvägg i köket. Jag har kunskaper om målning så jag vet precis hur golv och väggar ska täckas. Tack så jättemycket. Jag vill fråga så att du inte kommer och blir helt överraskad över fondväggen. Jag kanske hör av mig i framtiden om en fondvägg i sovrummet. Tack och hej. 
Så, där har ni det! Fredrik och jag tänkte ge den fondväggen till varandra som en alla hjärtans dag-gåva.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0