Bakat Bullar

Babybugaboo fyller år på lördag. Det gör Gunsan med kom jag på nu!
Ialla fall. Jag och Tove har bakat bullar a la Annastyle. MENE det vart ju inte direkt så gott som annas bullar men dom duger så jag hoppas att ni äter av dom och håller käften om jag bjuder på dom. haha!
Jag slingade håret idag och det blev kaos. KAOS! Kommer ni ihåg postbilsgula frida? Ja nu är det så fast slingat. Så imorn får jag gå och köpa nån fin färg och färga över allt.. Sen kanske slinga lite lite lite i det bara.. för nu vill jag inte visa mig ute. Fy fan för dåligt med cash.
Någon som vill sponsra med ett salongbesök?  Jag behöver hjälp det är jättefullt. Imorn ska jag träffa Susanne ute på stan med. INTE KUL!.
Fan att det blev fult då. Hade jag gått i skolan eller haft ett jobb och gjort det här hade jag nog gråtit huvudet av mig.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0