Dags för en ny header..

Ett nytt år kräver en ny header. Det blir nog ingen ikväll eftersom klockan redan är kvart i ett. Jag skriver alltid så himla sent på kvällen.

Jag och Fredrik var hos Anna och Martin idag och hälsade på lilla Maximilian. Idag var han vaken när vi kom och fredrik fick såklart hålla den lilla krabaten.


Här hemma var det fest i lördags. Det skulle bli en trevlig hemmafest men det slutade med at alla gick ut ändå. Jag och fredrik kom in på våra fribiljetter och det var tur det! Båda hade glömt leg och hade vi inte stått med några av Hugos stammisar så hade vi nog inte kommit in. Tack o lov! Haha! En riktigt trevlig kväll och jag tackar alla som var där. Ju fler desto roligare.



Det är dags dessutom att jag lägger upp lite bilder. Det var ett tag sen och jag klagar ju på andra om sällan lägger upp en bild so here it goes..


Maximilian och Fredrik. Dags att skaffa egen bebbe??
En liten Lorentz. Fast jag vill ha en flicka.. men jag har inget påtänkt namn.

Kommentarer
Postat av: jessie

hihi vad söt!!

2010-01-11 @ 15:11:00
URL: http://jeth.blogg.se/
Postat av: sara

Folke har oxå en sån tröja som maximilian:) Klart ni ska ha en bäbbä om båda känner att det är rätt ! Finns ingen rätt tidpunkt att "skaffa barn" ;) kramis

2010-01-11 @ 19:33:58
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: tove

ÅH! fick ni hålla!!!! taskigt!

2010-01-13 @ 21:10:07

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0