Topp 3 Bloggarna

Jag tänkte att jag skulle kika in på topp 3 bloggarna.
Okej, Just nu är 1:an FOKI , 2:an KENZA & 3:an FASHIONSTARS.
Jag läser inte andras bloggar lika ofta som jag kanske skulle vilja. Vissa bloggar är som en egen sammansatt tidning med det bästa av allt man vill veta. Jag läser gärna om kändisar och jämför gärna mode bland kändisarna. Hissar och Dissar är alltid kul.

Det jag gillar med FOKIS blogg är den Rosa, fluffiga och roliga känslan man får så fort man ser hennes Header. Jag vill genast ögna igenom hennes blogg och se om jag hittar något intressant.. För mig är det nog hennes bilder som lockar. Hon har aldrig en enda tråkig bild. Stora smycken, mycket rosa och en liten touch av japansk street fashion.



















Kenzas Blogg gillar jag mest. Trots att jag inte gillar hennes nuvarande header. Bilden är kanon men en bättre header, vet jag att hon kan göra. Just nu är hon i Tahiland och jag vill stanna och läsa allt under varje rubrik men även här är det bilderna som lockar mest.

Fashionstars skriver nog om det jag gillar mest. Kändisar. Jag är inte fast på ämnet men jag tycker det är roligare att se deras mode eller läsa om deras familj. Mitt intresse är inte att läsa om ensam mamma till tre barn i Sverige osv. Samma sak där.. Headern drar ner hel bloggen lite men det är bara min smak.













Ja.. Där har vi lite åsikter. JAG. har absolut inte en bättre blogg på något sätt. jag jämför mig inte ens med bloggerskor av så "hög" nivå. Det är bara kul att ibland dela med sig av sina åsikter och det är mina.



Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0