Skriver från ipoden

Ja, nu ligger jag i soffan hemma och det ser förhävligt ut här hemma! Kexchoklad överallt, flaskor överallt, pinata överallt och ballonger överallt! Isen i badkaret var smält när vi vaknade i morse. det var coolt med ett helt badkar med is och öl/cider. Tack för igår i alla fall! Bilder kommer så småningom på bloggen och Facebook. Håll ut! Nu till rubriken. Jag skriver från Fredriks iPod just nu, vilket jag tycker är riktigt coolt. Men tänk då på den nya ipad:en! Det ser ut som en jätteipod fast att det är en dator. En sån vore jujävöigt cool att ha! Sitta och skriva på skärmen och glo på film på bussen med den. När jag loggat in på vanliga datorn ska jag lägga in en bild på den. Åh, vill ha!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0