Tågabos Prins Pluto

Lugn! Det är bara hans namn i stammtavlan.

Nej det är inte min nya hund utan min pojkväns mammas nya hund. En fin liten vit herdehund. Han heter Azko och kommer bli lika stor som en schäfer. Susanne som Fredriks mamma heter har redan en till vit herdehund som heter King och de tävlar i diverse olika tävlingar och jag antar att Azko med ska bli en tävlingshund.

Men visst är han söt!!!
Det är ingen hund för mig eftersom jag inte är någon friluftsmänniska direkt. Jag skulle nog vilja ha en lite dvärg Collie eller nått i den stilen.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Frida!

Gissar att du har en aning om vem jag är :) Tänkte bara dra en chansning här :) Du har ju gjort Corelias blogg så fin, och jag skulle vilja ha en snyggg design på min blogg med, men jag har ingen aning om hur man gör :( Så jag tänkte bara fråga om det är något du skulle vara intresserad av att hjälpa mig med eventuellt? om du har tid och lust vill säga. Förstår om det tar lång tid och är jobbigt, men ville fråga iaf :) Kram Sofie

2010-01-17 @ 15:08:24
URL: http://makeupbysofie.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0