Alice i underlandet 3D

Ja, då ska jag åka till Moa och fira henne en stund. :D Hon ska få en fin liten present som jag tyckte passade henne och jag hoppas verkligen att hon gillar det. Jag kan ju inte säga vad det är men det är fint.

Jag hoppas att alla på Moas fest får en skitkul kväll! Speciellt moa, det är hon värd!


Eftersom Fredrik och jag är FATTIGA och har många födelsedagsbarn denna månad så blir det inte mycket till fest från vår sida. MEN vi har biobiljetter som vi idag ska utnyttja och se Alice i underlandet 3D vilket vi har längtat efter sen i början av året. Så nu äntligen ska vi se den!






Får berätta mer sen hur den var. :D

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för de fina orden, snäckan. :) Jag hade en jätterolig kväll, och örhängena var super-söta! :D

2010-03-07 @ 18:23:16
URL: http://themiiuua.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0