Dagens dag

Dagen började segt. Jag gick upp elva och duschade. Efter det satt jag i säkert en timme och bara stirrade på tv:n. Efter ett tag insåg jag väl att klockan rusat iväg och jag fixade mig och klädde på mig. Dagens schema bestod av: Åka till Viken, Träffa Gurka på Garveriet, åka till Ringarum och kela med kattungarna sist åka hem till Norrköping igen.

Gabriel kom och hämtade mig hemma sen åkte i och hämtade Cornelia på Studiefrämjandet. Sen bar det av till Viken där vi besökte Gabbes mammas Affär Inredet, mitt i viken. Efter att ha käket en macka eller två hemma hos Gabbes mamma gick vi till Garveriet. Vad stor och fint det blivit! Visst är det inte en pärla än men dom hade fixat så himla mycket! Det var jättekul att se! Jag åkte till viken för att snacka om en modevisning jag skulle hjälpa till att anordna men personerna intresserade i fråga var inte där. Jag åkte i alla fall därfirån med nytt hopp om en massa roliga saker.

Sen åkte vi till katterna i ringarum. Nu är inte ögonen blå längre. Det tog bara en vecka! Men de var lika söta nu som de var sist. Idag låg båda katterna i mitt knä och kurra. Det känns skönt när jag känner att de kan slappna av hos mig. Det gör mig lite säkrare inför att ta hem dom.

Jag och Fredrik ska snart åka och köpa kattprylar. Imorgon är det löning och det är väl lik bra att få det överstökat. Jag tror att vi får ta hem dom i slutet av april. :D GHIIII!

Imorn är det Våffeldagen! Vi ska också åka till Jurki och "beställa" vår bänkskiva till köket! UNDERBARA vårdag! Får passa på att ta lite påskris på landet.


Kommentarer
Postat av: maria

så hiimla söta kissar...!

2010-03-29 @ 14:26:18
URL: http://mariakindahl.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0