Usch vilken dag!

Jag kunde inte sova i natt så jag satt mig och skissade lite på tatueringsideer jag har haft. Klockan sex i morse påminde jag mig själv om att jag kanske borde sova en liten stund. Jag hann blunda och så ringde klockan fast att det kändes som att det skrek TIME TO CLEAN CLOTHES!!! Gick upp och växlade lappar till mynt på coop. Jag råkade hälla ut en massa tvättmedel i hallen och Fredrik hackade på mig som vanligt så jag var as-förbannad och var tvungen att ta en gooo taaajm aut. Sen gick han till jobbet. HEMSK MORGON!
På vägen till tvättstugan knackade och bankade Cornelia och hennes mamma på fönstren ifrån C & G nya lägenhet. Vilken lägenhet dom fått då! Otroligt snygg. Nu hoppas jag bara att de inreder den som den förtjänar. Den hade en massa fina detaljer, glasdörrar till sovrum och vardagsrum, små hörnor och ett vackert badrum! Snacka om att de byter upp sig från den där fula trean i haga!
Cornelia har bett mig hjälpa henne lite med sin inredning. Så jag ska ge några tips.
Ah. vill sova nu men jag måste ner i tvättstugan igen. Till den uberdåliga torktumlaren.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0